fbpx
menübezár

* A W E S O M E N E S S   W A N T E D *

Dekorációs munkatárs, alkalmi munka

A Natural Wedding Decorról

Mindig keressük, hogy mi az, amivel többet adhatunk a megrendelőinknek egy átlagos dekorációhoz képest. Az esküvőkön célunk megtalálni a párokhoz legjobban illő dekorációt, amit aztán a legnagyobb szeretettel, lelkesedéssel és precizitással készítünk el.

Nagyon fontos számunkra a környezetvédelem és a fenntartható esküvők népszerűsítése. Ha számodra is sokat jelent, esetleg életvitel szerűen foglalkozol ezzel a témával, akkor biztosan hasznos tagja leszel a csapatunknak.

Még több infót olvashatsz rólunk itt.

Az NWD Showroom

2038 Sóskút, Temető utca 41.

2020-ra készítettük el a műhelyünket, ami az esküvőszezonban egy hangyavárra hasonlít a legjobban: szorgos kezek munkálkodnak éjt nappallá téve, hogy a csodák megszülessenek. A webshopunk is itt működik, üzletként viszont nem üzemelünk, csak a személyes csomagokat és bérléseket lehet átvenni. Időről időre azonban megnyitjuk a kapuinkat időszakos vásárok és garázsvásárok idejére, rendszeresen szervezünk dekoros találkozókat, nyílt napokat. Évente pár alkalommal masterclassokat és workshopokat is tartunk.

Kedves Leendő Alkalmi Munkatársunk!

Nagyon várjuk, hogy megtaláljunk! Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára értékkel bír, hogy az átlagnál magasabb a munkabíró képessége, sőt, igényli is a feladatokat, nem szeret unatkozni, és élvezi, hogy magas szakmai és “emberi” elvárásoknak kell megfelelnie. Ha szereted munka közben az insta oldaladat pörgetni, és már reggel 10-kor azt nézed, hogy mikor telik már le a munkaidőd, nem egymást keressük. Viszont fejlődési lehetőséget, változatos, gyönyörű munkakörnyezetet, a semmiből való valami alkotásának csodálatos élményét és fiatalos, vidám, családias hangulatú légkört kínálunk.
Várunk szeretettel,

Gulácsi-Szakács Emese



Mit jelent nálunk a „dekorációs munkatárs” pozíció?

Dekorációs munkatársként a feladataid két részre oszthatóak: lehetőség van a műtermünkben az előkészületekben való részvételre, illetve az esküvőkön a dekorációk installálására és bontására. Ideálisan olyan munkatársakat keresünk, akik mindkét folyamatban részt tudnak venni.

Hétköznapokon az lesz a feladatod, hogy az esküvőinken használt, illetve a Wedding Decor Rental oldalunkon keresztül bérbe adott kellékeinket precízen, határidőre összekészítsd, illetve a visszaérkezésükkor eltisztítsd (elmosogasd, eltávolítsd a viaszt, kimosd és kivasald a szalvétákat, stb.), majd visszarakd őket a helyükre. Sok-sok dolgot tárolunk polcokon, ezért különösen fontos, hogy minden ugyanoda kerüljön vissza. A nyitott polcos tárolásnál nagyon kevés választja el a rendet a káosztól, ezért ha történetesen kiborulsz, ha a vázák közül a polcon az egyik kilóg a sorból, és nem tudsz elmenni mellette úgy, hogy ne igazítsd vissza a többi közé, az nem baj. :D

(Többnyire) hétvégenként az lesz a feladatod, hogy a műtermünkben (Sóskúton) általában kora reggel segíts bepakolni az autókba, utazz el velünk az esküvői helyszínekre, ott segíts kipakolni az autókból, a helyszínen mindent a helyére rakni, terítőt vasalni, vizet hordani, székeket igazgatni, majd minden kiürült ládát visszapakolni az autókba, majd visszautazni velünk Sóskútra, ahol kipakoljuk a bontáshoz nem szükséges kellékeket, tárolókat.

Ha szeretsz panaszkodni, kifogásokat keresni, munkát kerülni, felelősséget hárítani, akkor nem fogunk tetszeni neked.

Ez a pozíció alkalmi állást jelent májustól szeptemberig, és heti rendszerességgel fixáljuk a beosztást.

Mi jellemző egy jó dekorációs munkatársra

  • Kreativitás: Képes innovatív és egyedi dekorációs ötletek megvalósítására, figyelembe véve a megrendelő igényeit és a környezetet, ugyanakkor képes mások által meghatározott feladatokat pontosan végrehajtani az önmegvalósítás teljes figyelmen kívül hagyásával.
  • Esztétikai érzék, stílusok ismerete: Ismeri a különböző dekorációs stílusokat, anyagokat és ezáltal alkalmazkodni tud a megrendelő igényeihez.
  • Jó kommunikációs készségek: Hatékonyan tud kommunikálni a csapattagokkal, hogy megértse az elvárásokat és visszajelzéseket adjon.
  • Rugalmasság: Képes alkalmazkodni a változó körülményekhez és igényekhez, valamint a külső tényezők hatására alakuló határidők betartására.
  • Problémamegoldó képesség: Gyorsan tud reagálni a felmerülő problémákra, és megtalálni a legjobb megoldásokat.
  • Fizikai terhelhetőség: Nem árulunk zsákbamacskát: a dekoros szakma különösen megterhelő fizikailag: rengeteget kell cipelni, hajnalban, hidegben és sötétben, tűző napon, hőségben, létrára mászni, ötszázszor lehajolni úgy, hogy néha enni sincs idő.
  • Monotonitás tűrés: Sokszor kell ugyanazt akár több százszor megcsinálni.
  • Figyelem a részletekre: Képes precízen végrehajtani a dekorációs elemek kihelyezését a megadott igények alapján úgy, hogy azok harmonikusan illeszkedjenek egymáshoz és a környezethez.

A CSAPAT

A lényeg azért a munka, de évente többször szánunk időt egymásra, rendszeres nálunk a csapatépítés. :)

Emese, az NWD alapítója, ő szervezi jelenleg az összes esküvői dekorációt: találkozik a párokkal, intézi az összes levelezést, adminisztrációs feladatokat, helyszínekkel való kapcsolattartást.
Norbi, az NWD társalapítója. Az ő feladata a webshop és bérlések összes háttérfeladata, illetve az e-mailes ügyfélszolgálat.




Melitta, március óta dolgozik nálunk, minden nap legalább 4 órát van bent a műteremben. Ő felel a webshop rendelések és bérlések összekészítéséért, és neki köszönhetjük a rendet és a műterem zavartalan működését.

Bori, lassan egy éve a csapat grafikusa és fotósa. Ő tervezi és gyártja az összes meghívót, és a rendezvényekhez szükséges papír és egyéb grafikai kellékeket.



Ezek a tulajdonságok segítenek, ha a csapat tagja szeretnél lenni

  • Nálunk mindenki megoldásokat akar, ezért a közös ötletelések során mindenki a lehetőségeket keresi, nem a kifogásokat. Ha szeretsz problémázni, ha szeretsz magyarázkodni, akkor ez a lehetőség nem neked való!
  • Szeress emberek között dolgozni és legyen fontos, hogy ezt kikkel teszed! A munkahelyed első sorban nem csak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad.
  • Ha elolvasva az eddigieket nem gyomorgörcsöd van, hanem úgy érzed, hogy hívogat ez a kihívás, hogy „ez az, ezt nekem találták ki”, szinte biztos, hogy jól éreznéd magad nálunk.

A munkakezdés részletei

Munkavégzés helye

Sóskúton van a műtermünk (irodánk), az előkészületeket itt végezzük. Az esküvők szerte az országban, szebbnél szebb helyszíneken valósulnak meg. :)

Munkaidő

Ennél a munkalehetőségnél óra alapú elszámolást tervezünk, és hetente előre készítjük el a beosztást. A jelentkezők közül egy pár fős csapatot szeretnénk kialakítani, és úgy tervezzük, hogy előre megbeszélt időpontokkal egy-egy projekt (előkészületek és helyszíni dekorálás) lehetőség szerint egy kézben legyen.

Kezdés

„Azonnali” kezdéssel keresünk új alkalmi munkatársakat. :)

Jelentkezz az állásra!

1. Kérdőív

A kérdőívet itt találod. Kérlek töltsd ki minél részletesebben. A kérdőív alapján fogjuk folytatni a kiválasztási folyamatot.

2. Videós „interjú”

Ha visszaküldted a kérdőívet, pozitív elbírálás után egy időpontfoglalón keresztül fogsz tudni időpontot választani egy gyors videós beszélgetéshez, ahol várhatón felteszünk még pár kérdést.

3. Próbanap

A kiválasztottaknak a következő lépés egy próbanap eltöltése lesz nálunk Sóskúton, a műteremben.

4. Kezdj dolgozni nálunk

Mi már alig várjuk. :)

Mi lesz az adataimmal?

Természetesen az adataid nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Minden beküldött információdat csak én, Gulácsi-Szakács Emese fogom látni, a többi munkatárs ezekhez az adatokhoz nem is fér hozzá.

Natural Wedding Decor
2038 Sóskút, Temető utca 41.